چهار نماینده ایران به دیدار فینال راه یافتند

به گزارش مجله 90 جعبه، چهار ملی پوش کُشتی کشورمان به دیدار فینال و سه نماینده به دیدار رده بندی مسابقات بین المللی جایزه بزرگ گرجستان راه یافتند.

چهار نماینده ایران به دیدار فینال راه یافتند

به گزارش ، به نقل از سایت فدراسیون کُشتی، دیدار های مرحله مقدماتی رقابت های بین المللی کُشتی جایزه بزرگ گرجستان جام بالاوادزه و کارتوزیا از ظهر امروز (چهارشنبه) در شهر تفلیس برگزار و در پایان یونس امامی و بهمن تیموری در اوزان 70 و 79 کیلوگرم کشتی آزاد و پویا ناصرپور و امین کاویانی نژاد در اوزان 55 و 72 کیلوگرم کشتی فرنگی به دیدار فینال راه یافتند.

همچنین محمدباقر یخکشی در وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد و میثم دلخانی و سامان عبدولی در وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی در دیدار رده بندی حضور دارند و رضا خدری در وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی نیز در گروه بازنده ها حضور دارند.

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز نخست رقابت های جایزه بزرگ گرجستان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم پویا ناصرپور در یک مسابقه حساس مقابل رضا خدری با نتیجه 7 بر 3 پیروز شد، سپس نماینده گرجستان را با نتیجه 8 بر صفر مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز با نتیجه 3 بر 2 از سد حریف هندی گذشت و راهی دیدار فینال شد. رضا خدری هم با توجه به صعود ناصرپور به دیدار فینال راهی گروه بازنده ها شد تا کار خود را برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی در دیدار نخست کشتی گیری از گرجستان را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و در دیداری حساس مقابل محمد نوربخش با نتیجه 6 بر 2 به فزونی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما در این مرحله مقابل نماینده کشور آذربایجان با نتیجه 7 بر 2 شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. نوربخش نیز با توجه به شکست دلخانی از دور رقابت ها کنار رفت. سامان عبدولی دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز در کشتی نخست نماینده گرجستان را با نتیجه 8 بر یک مغلوب کرد و در دیدار بعد نیز با نتیجه 11 بر صفر از سد حریف قرقیزستانی گذشت و راهی دیدار نیمه نهایی شد. وی در این دیدار مقابل حریف آذربایجانی با نتیجه 11 بر 8 مغلوب گشت و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 72 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در کشتی اول با نتجیه 8 بر صفر حریف سوئدی را مغلوب کرد و در دور بعد هم حریفش به دلیل مصدومیت حاضر نشد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار نیز با نتیجه 9 بر صفر کشتی گیر ارمنستانی را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.

کشتی آزاد:

در وزن 61 کیلوگرم محمدباقر یخکشی در دور اول استراحت کرد و در دور دوم مقابل حریف گرجستانی با نتیجه 12 بر 2 مغلوب گشت و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال وی نیز راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 70 کیلوگرم یونس امامی در دو کشتی و با نتایج مشابه 8 بر صفر نمایندگانی از کشور های گرجستان و اسلواکی را مغلوب کرد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. امامی در این دیدار نیز با نتیجه 9 بر 6 دیگر کشتی گیر گرجستانی را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.

در وزن 79 کیلوگرم بهمن تیموری در دیدار نخست با نتیجه 11 بر صفر نماینده گرجستان را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 10 بر 8 از سد کُشتی گیر آذربایجانی گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

مسابقات شانس مجدد، رده بندی و فینال اوزان فوق فردا (پنج شنبه) برگزار می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 133

به "چهار نماینده ایران به دیدار فینال راه یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار نماینده ایران به دیدار فینال راه یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید