کمیته اسکان ستاد برگزاری مسابقات جهانی کشتی در خراسان شمالی تشکیل شد

به گزارش مجله 90 جعبه، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با اشاره به تشکیل کمیته اسکان ستاد برگزاری مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا در بجنورد، این رویداد را فرصتی برای معرفی ظرفیت های استان به مهمانان داخلی و خارجی دانست.

کمیته اسکان ستاد برگزاری مسابقات جهانی کشتی در خراسان شمالی تشکیل شد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه امروز پنجشنبه 14 آذرماه 98 در جلسه کمیته اسکان ستاد برگزاری مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا اظهار کرد: برنامه ریزی ها برای استقبال، اسکان، برگزاری تورهای گردشگری و معرفی و عرضه صنایع دستی استان به مهمانان داخلی و خارجی این رویداد در حال اجرا است.

یزدان پناه با بیان اینکه ظرفیت هتل ها و مهمانسراهای استان برای بیش از 350 نفر از مهمانان این مسابقات در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: در هریک از محل های اسکان، نماینده ای از اداره کل نیز حضور خواهد داشت.

او توضیح داد: خراسان شمالی با توجه به ظرفیت هایی که دارد ازجمله چشم انداز و مناظر طبیعی، آثار باستانی، تنوع اقلیمی، آداب و فرهنگ و سنن اجتماعی و اقوام گوناگون و... باید بیش ازپیش معرفی و شناخته گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی به نقش گردشگران خارجی در ارائه تصویر واقعی ایران و آشنایی دیگر مردم دنیا با تاریخ و تمدن کشور، اشاره نمود و گفت: برگزاری مسابقات دنیای کشتی در بجنورد فرصتی است که باید از آن به نحو مطلوب استفاده کرد و میزبانی شایسته داشته باشیم.

مسابقات باشگاه های دنیای کشتی فرنگی و آزاد از 26 آذرماه جاری در شهر بجنورد برگزار می گردد و قریب به 300 مهمان و شش تیم خارجی و دو تیم ایرانی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 480

به "کمیته اسکان ستاد برگزاری مسابقات جهانی کشتی در خراسان شمالی تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته اسکان ستاد برگزاری مسابقات جهانی کشتی در خراسان شمالی تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید