گردشگران در ایران سیم کارت و خدمات بانکی دریافت می نمایند

به گزارش مجله 90 جعبه، در حاشیه نهمین روز از نمایشگاه دستاوردهای وزارت مردم، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تفاهم نامه ای چهارجانبه برای رفاه حال گردشگران در ایران امضا شد.

گردشگران در ایران سیم کارت و خدمات بانکی دریافت می نمایند

به گزارش دنیای سفر مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دیروز در حاشیه نهمین روز از نمایشگاه دستاوردهای وزارت مردم، با حضور دکتر حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تفاهم نامه ای چهارجانبه برای رفاه حال توریستان در ایران امضا شد.

حامد فروزان در این باره اضافه کرد: با امضای این تفاهم نامه سامانه ای ایجاد می شود که در بستر آن توریستان صاحب سیم کارت توریستی، دسترسی به اینترنت و خدمات بانکی خواهند شد.

وی تأکید کرد: همیشه یکی از موضوعات و مسائل توریستان نداشتن راه ارتباطی و خدمات بانکی بوده است که با ابتکار اداره کل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همراهی بانک رفاه کارگران، شرکت رایتل و معاونت توریستی وزارت میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی این مسائل حل خواهد شد.

فروزان گفت: انتظار می رود در این همکاری چهارجانبه حضور توریستان تسهیل شود و در نتیجه آن شاهد حضور بیشتر توریستان در ایران باشیم.

وی گفت: این تفاهم نامه بین شرکت رایتل برای اهدای سیم کارت توریستی، بانک رفاه جهت ارائه خدمات بانکی به توریستان و معاونت توریستی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی و اداره کل بین الملل وزارت تعاون در راستای مأموریت جذب توریست به ایران امضاء خواهد شد.

بر اساس گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وی توضیح داد: این نشست و امضای این تفاهم نامه در واقع آغازی برای اجرا و زمینه سازی در راستای ارائه این خدمات در بخش توریستی است.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2004

به "گردشگران در ایران سیم کارت و خدمات بانکی دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگران در ایران سیم کارت و خدمات بانکی دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید