تخفیف 90 درصدی بیمه برای درمان ناباروری

به گزارش مجله 90 جعبه، مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت:زوج های نابارور می توانند از تخفیفات 90 درصدی خدمات درمانی بیمه سلامت استفاده نمایند.

تخفیف 90 درصدی بیمه برای درمان ناباروری

دهراب پور، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: بیمه سلامت استان سال جاری 972 میلیون تومان برای هزینه های درمان نازایی ها پرداخت نموده است.

او با بیان اینکه یکی از مهم ترین خدمات بیمه سلامت تخفیفات ویژه درمان نازایی برای زوج های نابارور است، افزود: سال جاری 111 نفر در دو مرکز درمانی بی بی حکمیه گچساران و مرکز آموزشی درمانی شهید جلیل یاسوج برای درمان ناباروری مراجعه کردند.

دهراب پور با بیان اینکه زوج های نابارور 10 درصد هزینه ها را پرداخت می نمایند بیان داشت: زوج های ناباروری که برای درمان به استان های دیگر مراجعه می نمایند با تحویل فاکتور به بیمه سلامت می توانند از تخفیفات 90 درصدی بهره مند شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان به شرایط استفاده از این تخفیفات اشاره نمود و گفت: استفاده از این تخفیفات مستلزم این است که افراد مراجعه نماینده تحت پوشش بیمه سلامت باشند.

او بعلاوه افزود: افرادی که تحت پوشش بیمه نیستند می توانند با مراجعه به 32 دفتر پیشخوان در استان ثبت نام و از این تخفیفات برخوردار شوند.

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2073

به "تخفیف 90 درصدی بیمه برای درمان ناباروری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف 90 درصدی بیمه برای درمان ناباروری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید