دیدار صالحی امیری و سلطانی فر با نمایندگان ایران درالمپیک زمستانی

به گزارش مجله 90 جعبه، به گزارش خبرنگاران، مراسم افتتاحیه سومین دوره بازیهای المپیک زمستانی نوجوانان 2020 به میزبانی لوزان سوئیس شب گذشته در سالن تازه تاسیس هاکی روی یخ این شهر برگزار شد.

دیدار صالحی امیری و سلطانی فر با نمایندگان ایران درالمپیک زمستانی

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، پیمان فخری و سفیر ایران در سوئیس نیز در این مراسم حضور یافتند.

مقامات ورزشی کشورمان که به دعوت کمیته بین المللی المپیک وجهت دیدار با مقامات IOC در لوزان حضور یافته اند در حاشیه مراسم افتتاحیه ضمن دیدار با افتخاری سرپرست کاروان اعزامی کشورمان و همچنین اعضای کاروان شامل ورزشکاران و مربیان با آنان به گفتگو پرداختند.

سلطانی فر در این دیدار خطاب به ورزشکاران و مربیان گفت: المپیک نوجوانان همانگونه که خودتان شاهد هستید و در این چند روز دریافتید مقدمه ای است برای درک هر چه بیشتر روح و منشور المپیک. برای اینکه با فرهنگ و ملل مختلف آشنا شوید و خودتان نیز فرهنگ و تمدن ایرانی را به جهانیان معرفی نمایید.

وی ادامه داد: در تمامی بخش های این مراسم بزرگ شاهد انتقال این پیام در هنرهای نمایشی و کلیپها و سخنرانی ها بودید. همه و همه بر یک موضوع دلالت داشت و آن چیزی نبود جر دوستی و بازی جوانمردانه. پس از شما می خواهم که ضمن تلاش برای ثبت رکوردهایی خوب،نمایندگانی شایسته برای جمهوری اسلامی ایران و مردمتان باشید.

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای سرپرست کاروان واعضای کادر فنی گفت: شماعزیزان فرزندان ایران اسلامی و نسل آینده ورزش زمستانی کشور هستید که این شانس بزرگ را داشته اید تا در نوجوانی حضور در رویداد بزرگ المپیک را تجربه کنید.

مربیان شما بخصوص آنهایی که تجربه حضور در المپیک بزرگسالان را دارند شهادت می دهند که در زمان حضورشان در این رویداد چه جو روانی و استرس و فشاری را متحمل شده اند. اما شما با تجربیاتی که از این رویداد به دست می آورید می توانید نسل پیروز اسکی ایران برای المپیک بعدی را بسازید وپیروز باشید.

وی در سرانجام این دیدار گفت: سکه و سکو سالهاست که به تنها هدف در ورزش تبدیل شده است. کسی هم منکر آن نیست اما توصیه می کنم ضمن تلاش ارزشمند برای رسیدن به آن، از فضای المپیک و میادینی که حضور می یابید نهایت استفاده را بکنید و تجربه بیاندوزید. با دنیای المپیک آشنا شوید و روح آنرا دریابید. به امید پیروزیت تک تک شما عزیزان.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 588

به "دیدار صالحی امیری و سلطانی فر با نمایندگان ایران درالمپیک زمستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار صالحی امیری و سلطانی فر با نمایندگان ایران درالمپیک زمستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید