ظرفیت های جذاب گردشگری در کهیگلویه و بویراحمد به خوبی برای گردشگران معرفی شود

به گزارش مجله 90 جعبه، معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: کهگیلویه و بویراحمد یک مقصد بسیار زیبا برای سفر است که این جاذبه های زیبا باید به خوبی به گردشگران معرفی شود.

ظرفیت های جذاب گردشگری در کهیگلویه و بویراحمد به خوبی برای گردشگران معرفی شود

به گزارش خبرنگاران، دکتر ولی تیموری معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، در سفر به کهگیلویه و بویراحمد و در نشست با فعالان گردشگری این استان، به بررسی ظرفیت های گردشگری این منطقه از کشور پرداخت.

تیموری در این نشست شرح داد: این استان ظرفیت های بی نظیری دارد اما ضعف اطلاع رسانی و تبلیغات باعث عدم آگاهی مردم کشور از این ظرفیت ها شده است.

او گفت: لذا باید با برنامه ریزی حرفه ای و دقیق، بهره بردن از فرصت های خاص مثل ایلات و عشایر و ارائه در قالب بسته های سفر، این استان به مقصد گردشگری تبدیل شود.

معاون گردشگری کشور در ادامه گفت: کهگیلویه و بویراحمد، یک استان بکر در حوزه گردشگری است که این مقصد باید به گردشگران معرفی و برای جذب هرچه بیشتر گردشگر به این استان باید بیش زا پیش برنامه ریزی شود.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، در ادامه به شهرستان باشت سفر کرد و با همراهی مسئولان این شهرستان از بخش های مختلف ستاد خدمات سفر بازدید به عمل آورد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 52

به "ظرفیت های جذاب گردشگری در کهیگلویه و بویراحمد به خوبی برای گردشگران معرفی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت های جذاب گردشگری در کهیگلویه و بویراحمد به خوبی برای گردشگران معرفی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید