مره صدق: حضور گسترده در انتخابات ضامن امنیت کشور است، مردم به کسانی که وعده های غیر قابل باور می دهند اعتماد نکنند

به گزارش مجله 90 جعبه، نماینده کلیمیان مجلس شورای اسلامی گفت: ضروری است برای حفظ تمامیت ارضی و حفظ امنیت کشور همه اقشار مردم در انتخابات شرکت نمایند.

مره صدق: حضور گسترده در انتخابات ضامن امنیت کشور است، مردم به کسانی که وعده های غیر قابل باور می دهند اعتماد نکنند

سیامک مره صدق در تبادل نظر با خبرنگار گروه سیاسی خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات دوم اسفند ماه، گفت: مردم با مشارکت در انتخابات بر اعتقادشان به کلیت نظام صحه می گذارند و قبول می نمایند که نظام یک نگهبان و محافظ خوبی بر نظرات و آرای آنهاست.

وی تاکید نمود: همچنین مردم با حضور خود در انتخابات همبستگی ملی و همبستگی با ارکان نظام به ویژه در شرایط فعلی را به اثبات می رسانند.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: ضروری است برای حفظ تمامیت ارضی و حفظ امنیت کشور همه ما در انتخابات شرکت کنیم.

وی با اشاره به انتخاب صحیح افراد در انتخابات بیان داشت: انتخاب صحیح افراد در انتخابات بسیار مهم است و مردم باید در انتخاب افراد نگاهی به سابقه آن ها داشته باشند.

نماینده مردم کلیمیان مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: به اعتقاد بنده افرادی که در سوابق کاری قبلی خودشان اعوجاج داشتند و یا اینکه شک به اعوجاج درباره آن ها وجود داشته بهتر است در این مسئولیت خطیر وارد نشوند.

مره صدق بیان داشت: مردم باید درباره وعده های انتخاباتی هم هوشیار باشند و به کسانی که وعده های غیر قابل باور می دهند اعتماد ننمایند نماینده ای که هنوز هیچ اتفاقی برای وی در انتخابات نیافتاده و می آید استاندار و یا رئیس دانشگاه معرفی می نمایند از حالا مدیون عده ای شده است و پس از انتخابش دِین خود را به این افراد ادا خواهد نمود.

وی گفت: همچنین نماینده ای که مبالغ غیر قابل باوری برای ستاد های انتخاباتی خود خرج می نماید باید در ذهن ما ایجاد علامت سوال گردد که یک نفر چطور می تواند یک میلیارد تومان برای انتخابات خرج کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 683

به "مره صدق: حضور گسترده در انتخابات ضامن امنیت کشور است، مردم به کسانی که وعده های غیر قابل باور می دهند اعتماد نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مره صدق: حضور گسترده در انتخابات ضامن امنیت کشور است، مردم به کسانی که وعده های غیر قابل باور می دهند اعتماد نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید