40هزارمیلیارد ریال تسهیلات به تاسیسات گردشگری کشور پرداخت شده است

به گزارش مجله 90 جعبه، معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی، امور حقوقی و مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در یک سال گذشته 40هزارمیلیارد ریال تسهیلات کم بهره به تاسیسات گردشگری کشور پرداخت شده است.

40هزارمیلیارد ریال تسهیلات به تاسیسات گردشگری کشور پرداخت شده است

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، حسین اربابی، امروز 18 مهرماه در همایش سرمایه گذاری گردشگری شرق کشور که در هتل پارس مشهد برگزار گردید، با بیان این مطلب اضافه کرد: این میزان تسهیلات از محل منابع بانکی و اعتبارات صندوق توسعه ملی به متقاضیان واگذار شده است.

او با بیان این که مدت زمان صدور موافقت اصولی از 16 ماه به یک ماه در کشور کاهش پیدا نموده است، اضافه کرد: در بعضی استان ها از جمله خراسان رضوی این زمان تا 48 ساعت نیز کاهش یافته است.

اربابی در ادامه گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران واردات تجهیزات غیر ساخت داخل برای تاسیسات گردشگری از معافیت گمرکی برخوردار شده و این امر در راستای حمایت از توسعه گردشگری رقم خورده است.

او با بیان اینکه کشور به پنج منطقه تقسیم شده و برگزاری این همایش در این پنج منطقه در دستور کار قرار گرفته است، اضافه کرد: ارائه فرصت های سرمایه گذاری علاوه بر حوزه گردشگری در همه حوزه های صنایع دستی، بوم گردی و میراث فرهنگی لحاظ شده است.

رئیس شورای سیاست گذاری همایش های سرمایه گذاری گردشگری کشور اضافه کرد: اکنون 2400 پروژه تاسیسات گردشگری با متوسط پیشرفت فیزیکی 50درصد با 200هزارمیلیارد تومان حجم سرمایه گذاری در کشور در حال اجراست.

در این همایش نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی، استانداران شش استان شرق کشور، معاونان استانداران و مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ها شرق کشور حضور داشتند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 332

به "40هزارمیلیارد ریال تسهیلات به تاسیسات گردشگری کشور پرداخت شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40هزارمیلیارد ریال تسهیلات به تاسیسات گردشگری کشور پرداخت شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید