دونالد ترامپ: چین به ما می خندد

به گزارش مجله 90 جعبه، دونالد ترامپ استدلال نموده که چین و دیگر رقبای بین المللی به دلیل تمرکز بایدن بر سیاست بیدار به ایالات متحده می خندند.

دونالد ترامپ: چین به ما می خندد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا در گفت وگویی با شبکه خبری فاکس نیوز پرسیده شد که چرا برخلاف سایر روسای جمهوری که وقتی از کاخ سفید می فرایند، در هفته های اخیر بیشتر در انظار عمومی ظاهر شده، گفت: دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و سیاستمداران مترقی آن کشور را نابود می نمایند.

ترامپ به تصمیم اخیر شرکت سرمایه گذاری دکتر سئوس در خصوص توقف انتشار شش عنوان کتاب اشاره نمود که حاوی مطالبی است که منتقدان تصور می کردند نژادپرستانه و از نظر فرهنگی غیر حساس است. این کمپانی اظهار داشت که مطالب این کتاب ها مضر و نادرست هستند.

سیاست بیدار به سیاستی اشاره دارد که به آگاهی نسبت به مسائل مربوط به عدالت اجتماعی و عدالت نژادی می پردازد.

ترامپ با اشاره به این کتاب ها گفت: آنها قصد دارند آن را با افزایش مالیات مانند مواردی که هیچ کس قبلا ندیده است از بین ببرند تا مزخرفات پیمان جدید سبز را به انجام برسانند. آنها با سیاست بیدار آن را نابود می نمایند. وقتی چین به این سیاست نگاه می نماید، می بیند بزرگترین مسئله ای که ما داریم دکتر سئوس است. در همین حال، آنها در حال ساخت کارخانه و کوشش برای کشتن ما از راه های مختلف هستند. آنها به ما می خندند.

ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود موضع تند نسبت به چین را حفظ کرد. اجرای تعرفه های کالاهای ساخت چین توسط دولت وی باعث ایجاد جنگ تجاری طولانی بین ایالات متحده و چین شد.

همچنین ترامپ، پکن را به کوچک شمردن شدت و میزان شیوع ویروس کرونا متهم کرد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1476

به "دونالد ترامپ: چین به ما می خندد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دونالد ترامپ: چین به ما می خندد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید