رحیمی: تبدیل شرایط استخدامی ایثارگران وزارت بهداشت تا سرانجام سال جاری انجام می گردد

به گزارش مجله 90 جعبه، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: پیگیر شرایط استخدامی ایثارگران مجموعه وزارت بهداشت هستیم و تا سرانجام سال جاری تبدیل شرایط این افراد انجام خواهد شد.

رحیمی: تبدیل شرایط استخدامی ایثارگران وزارت بهداشت تا سرانجام سال جاری انجام می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: پیگیر شرایط استخدامی ایثارگران مجموعه وزارت بهداشت هستیم و تا خاتمه سال جاری تبدیل شرایط این افراد انجام خواهد شد.

با بیان این مطلب اضافه کرد: با توجه به قانون بودجه 1400 بند د تبصره 20 درخصوص تبدیل شرایط ایثارگران که البته همواره مورد توجه وزارت بهداشت بوده است، متاسفانه این امر با توجه به نامه ارسالی سازمان مدیریت برنامه و بودجه در خصوص عدم استخدام و تبدیل شرایط ها در استان ها و تفسیر به رای این سازمان، کمی به چالش خورده بود که خوشبختانه این موضوع برطرف شد و در حال پیگیری تغییر شرایط استخدامی ایثارگران مجموعه وزارت بهداشت هستیم.

وی بعلاوه گفت: از مدت ها قبل مذاکرات بسیاری برای لغو و اصلاح این نامه با سازمان برنامه بودجه و فراکسیون ایثارگران در مجلس داشتیم هرچند که ما کارمان را متوقف نکرده بودیم و دانشگاه های علوم پزشکی درحال تبدیل شرایط کارکنان ایثارگر خود هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با بیان این که جمعیتی بیش از50 هزار نفر از مجموعه وزارت بهداشت شامل این بخشنامه (تبدیل شرایط ایثارگران) می شدند، اضافه کرد: در کوشش هستیم که ان شاءالله تا خاتمه سال افرادی که مشمول این بخشنامه می شوند تبدیل شرایط شوند.

رحیمی بعلاوه گفت: گفتنی است که تبدیل شرایط این عزیزان در دانشگاه های علوم پزشکی سرعت بسیار زیادی گرفته است و گزینش نیز در انجام و تسریع کار این عزیزان بسیار کوشش می نماید و بعلاوه مجموعه مدیریت منابع انسانی ستاد وزارت بهداشت و دانشگاه ها نیز در قالب کارگروه های تخصصی به سرعت در حال اجرا این امر هستند.

وی در خاتمه اضافه کرد: ان شاءالله تا خاتمه سال جاری تبدیل شرایط استخدامی ایثارگران مجموعه وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2007

به "رحیمی: تبدیل شرایط استخدامی ایثارگران وزارت بهداشت تا سرانجام سال جاری انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحیمی: تبدیل شرایط استخدامی ایثارگران وزارت بهداشت تا سرانجام سال جاری انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید