بازسازی خانه: بازسازی امامزاده پیربهرس خلیفه در بوشهر

به گزارش مجله 90 جعبه، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بازسازی امامزاده پیربهرس خلیفه در بوشهر صورت می گیرد.

بازسازی خانه: بازسازی امامزاده پیربهرس خلیفه در بوشهر

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

اسماعیل سجادی منش در نشست با اعضای شورای اسلامی روستای خلیفه گفت: امامزاده پیربهرس یکی از آثار ثبتی و تاریخی ما در روستای خلیفه بوده که کوشش می کنیم با همکاری فرمانداری شهرستان کار بازسازی این اثر در کمترین زمان ممکن انجام گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اضافه کرد: روستای خلیفه ای آثار بسیار زیادی را در خود دارد که قدمت بالایی دارند و بی تردید حفاظت از این آثار در دستور کار است.

او با اشاره به وجود ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی این روستا ادامه داد: ایجاد اقامتگاه گردشگری یکی از راههای توسعه مالی و رونق اشتغال در این روستا بوده که ما از این موضوع استقبال می کنیم.

سجادی منش در انتها اعلام کرد: بعلاوه ما آمادگی ایجاد و فعال کردن کارگاه های صنایع دستی در خلیفه را داریم و بی تردید به عنوان یک حامی در کنار صنعتگران و هنرمندان این روستا خواهیم بود.

منبع: همگردی
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1972

به "بازسازی خانه: بازسازی امامزاده پیربهرس خلیفه در بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه: بازسازی امامزاده پیربهرس خلیفه در بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید