هشدار تند وزیر آموزش و پرورش به گیرندگان حقوق نامتعارف

به گزارش مجله 90 جعبه، در جلسه صندوق ذخیره فرهنگیان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزارشد، تصمیمات تازه ای اتخاذ شد.

هشدار تند وزیر آموزش و پرورش به گیرندگان حقوق نامتعارف

در این جلسه یکی از اعضای هیات مدیره که پیش از این به علت دریافت اضافه کار نامتعارف از سمت معاونت مالی صندوق عزل شده بود از عضویت در هیت مدیره نیز برکنار و پندار مهدی به جای وی منصوب شد.

شایان ذکر است؛ تفاوت این جلسه با سایر جلسات صندوق در سال های گذشته در رسیدگی و پرداختن به مسائل اساسی و زیرساختی بود.از جمله می توان به تشکیل دبیرخانه هیت امنا اشاره نمود که قبل از این چنین دبیرخانه ای نبوده و از این به بعد مدون کردن و پیگیری مصوبات را برعهده خواهد داشت.

شنیده ها حاکی از آن است که در بخشی از این جلسه رضامراد صحرائی در پاسخ به یکی از اعضا که بعضی برکناری ها را زیاده روی تلقی کرد، واکنش تند نشان داده و اعلام کرد ه است:در صندوق ذخیره با تمام توان برای حفظ امانت فرهنگیان کوشش خواهم کرد و تمام کسانیکه حقوق غیرمتعارف دارند و در دوره گذار مدیریت در آموزش و پرورش از فضای خلا استفاده کردند و مصوبات غیر متعارف تصویب کردند آنالیز جدی خواهند شد و هیت مدیره موظف است گزارش شفاف و بدون ملاحظه ای را در این خصوص به بنده ارائه دهد.

وزیر آموزش و پرورش در این جلسه دستور صرفه جویی و پرهیز از هزینه کرد بی مورد داده و تاکید نموده است : تمام دفاتر صندوق در یک مجموعه متمرکز شوند تا امکان نظارت بیشتر و پرهیز از هزینه های بی مورد فراهم گردد.

شنیده ها حاکی از آن است که در روزهای آینده اخبار امیدوارکننده ای از تغییرات نو و برخورد با مفاسد در صندوق ذخیره فرهنگیان به گوش خواهد رسید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 شهریور 1402 بروزرسانی: 30 شهریور 1402 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2213

به "هشدار تند وزیر آموزش و پرورش به گیرندگان حقوق نامتعارف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار تند وزیر آموزش و پرورش به گیرندگان حقوق نامتعارف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید