گسترش فضای آموزشی دانشجو معلمان در انتظار نظر آقای وزیر

به گزارش مجله 90 جعبه، رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: طرح 10031 برای توسعه فضا های آموزشی این دانشگاه در نظر گرفته شده است، اما برای اجرا منتظر پاسخ وزیر آموزش و پرورش هستیم.

گسترش فضای آموزشی دانشجو معلمان در انتظار نظر آقای وزیر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه ads استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان در گفت وگو با خبرنگار درباره اجرای طرح 10031 در دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: بر اساس این طرح در 31 استان کشور 100 مرکز تربیت معلم در نظر می گیریم تا فرآیند تربیت معلم که اکنون با مشکل کمبود فضای آموزشی روبرو است، رفع گردد. این طرح با توجه به تغییرات وزرای آموزش و پرورش همچنان در مرحله طرح اولیه است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: در سراسر جهان از جمله کشور های پیشرفته، مراکز تربیت معلم جامعی وجود دارد اما ما با مشکل کمبود فضای آموزشی روبرو ایم و از سایر دانشگاه ها که تعداد دانشجویان آن کاهش یافته است بهره می گیریم؛ باید این مشکل را برای همواره رفع کنیم.

افزایش حقوق فرهنگیان در احکام جدید آن ها چگونه است؟

او با اشاره به اینکه اکنون اجرای این طرح در مرحله آنالیز است، گفت: بعد از تأیید وزیر آموزش و پرورش ظرفیت کافی برای اجرای طرح وجود دارد، اما فعلاً این موضوع به تأیید نهایی نرسیده است.

خنیفر تأکید کرد: یکی از مهم ترین مسائلی که در ایجاد مراکز تربیت معلم باید مدنظر داشته باشیم، وجود ظرفیت کافی برای آموزش های لازم به دانشجو معلمان است که در این طرح، این موارد را لحاظ کردیم و باید دید نظر وزیر آموزش و پرورش در اجرای این طرح چه خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 584

به "گسترش فضای آموزشی دانشجو معلمان در انتظار نظر آقای وزیر" امتیاز دهید

1 کاربر به "گسترش فضای آموزشی دانشجو معلمان در انتظار نظر آقای وزیر" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش فضای آموزشی دانشجو معلمان در انتظار نظر آقای وزیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید